Retour en reparatie

Retourneren

Retourneervoorwaarden
Alle artikelen kunnen tot 14 dagen na verzending aan ons worden geretourneerd indien de artikelen in originele staat zijn en voorzien zijn van de originele labels en etiketten. Indien u het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat u het artikel niet beschadigd of vuil maakt en «voor zover redelijkerwijs mogelijk» in de originele staat en fabrieksverpakking naar ons terugstuurt. De verzendkosten voor het retourneren zijn ten laste van de koper.
Is het artikel beschadigd, dan verwijzen wij u naar het hoofdstuk ‘garantie’ hier beneden. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Belly Armor niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postagentschap altijd om een traceercode en bewaar deze goed.

Hoe stuur ik een artikel retour?

U kan een artikel retourneren door het terug te sturen naar volgend adres:
Belly Armor Return Service
Henry Fordlaan 62
B-3600 Genk
Belgium

belangrijk:

Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u een bevestiging per e-mail en worden de artikelen binnen 2 weken verrekend. Mocht u 2 weken na het retourneren van uw bestelling nog geen e-mail hebben ontvangen van ons, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier op de website.

Terugbetaling
De terugbetaling zal gebeuren in functie van de gekozen betaalmethode tijdens het bestellen:
  • Overschrijving: Terugbetaling naar bankrekening (2 weken)
  • Visa/Mastercard: Creditcard rekening (Bij uw volgende Creditcard afrekening)
  • Paypal: PayPal rekening (2 weken)

Indien de terugbetaling niet binnen de aangegeven periode heeft plaatsgevonden, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier op de website.


Garantie

Waarborg
Alle producten, gekocht of geleverd en bestemd voor privaat gebruik, genieten van twee jaar waarborg. De garantie die Belly Armor Store biedt komt overeen met de wettelijke garantie en laat de wettelijke rechten van de koper onverlet. Voor producten die gebruikt worden voor niet-private doeleinden gelden de beperkende garantievoorwaarden van de fabrikant/invoerder. Defecten of schade als gevolg van foutief gebruik, water, oxidatie, val of schokken, nalatigheid, slecht onderhoud of gebruik in strijd met de voorschriften van de fabrikant, evenals slijtage worden niet door de garantie gedekt.

Mijn artikel is defect, wat moet ik doen?
Om een artikel te laten repareren, neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier op de website. Zij helpen u graag verder en zullen u de nodige instructies doorsturen die u toelaten om een artikel zo snel mogelijk te laten repareren.

 

Klacht melden

Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te verlenen, onze website up-to-date te houden en artikelen met de beste kwaliteit te leveren. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantendienst via het contactformulier op de website, wij helpen u graag verder.